Fakturabetaling

Fakturabetaling

Mange av våre kunder har oppdaget hvor bra det er å kunne tilby sine kunder faktura via SveaWebPay. Derfor har dette blitt vår mest vanlige betalingsløsning. Fakturabetaling tilbys både mot private (B2C) og mot bedrifter (B2B). Ettersom vårt utvalg av tjenester er så stort, kan du velge akkurat de tjenestene som passer deg best.

Fakturabetaling

Tre varianter fakturabetaling

Fakturakjøp

  • Vår vanligste løsning.
  • Vi sender ut faktura til kunden.
  • Du får betalt dagen etter du har levert varerne.
  • Du får betalt uansett om kunden betaler eller ikke.
  • Vi tar risikoen.

Fakturaadministrasjon

Vi håndterer deres fakturering, men dere står selv for risikoen om kunden ikke betaler.

  • Vi sender ut faktura til kunden.
  • Vi håndterer påminnelse og innfordring.
  • Du står selv for risikoen om kunden ikke betaler.
  • Du får pengene når kunden betaler.
  • Lav kostnad.

Factoring

Vi håndterer deres fakturering. Gjennom factoring belånes din reskontro, som innebærer at du får pengene raskere.

  • Vi sender ut faktura til kunden.
  • Vi håndterer påminnelse og innfordring.
  • Du står selv for risikoen om kunden ikke betaler.
  • Forutsigbar likviditet.

Teknisk dokumentasjon

For å finne ut mer om våre integrasjonsmuligheter, ferdige betalingsmoduler samt API, se vår Tekniske dokumentasjon.

Vi har valgt SveaWebPay

Logo Cloud

Kontakt kundeservice

  • Ring kundeservice

    For forbrukere: 73 93 06 29
    Sentralbord: 73 93 06 00
    Mandag – Fredag: 08:00 - 16:00

  • Send e-post til kundeservice: kundeservice@sveafinans.no
  • SveaWebPay
    Svea Finans
    Brøsetveien 168
    7048 Trondheim

Skriv ditt spørsmål, vi kontakter deg samme dag.
  • Send kopi til min e-post